2012

Det är år 2012 och bloggen ligger i vila för tillfället. Jag har några utkast till inlägg kvar till bloggen som skrivits under 2011. Dessa tänker jag publicera först när de är kompletta. Det kan ta ett tag. Men jag ska ta tag i det under våren. Sedan får vi se om bloggen lever vidare eller om jag ska skapa en ny. Blogg.se är inte det kompletta verktyget om man säger så. Dessutom har det hänt en del. Så det kanske är dags. Jag kanske fortfarande kommer ha kvar bloggen och skriva i när jag har texter som passar in i dess stil. Kanske inte. Filosofiska resonemang har blivit en bristvara och det är tråkigt att faktiskt inse det.
Ni (eventuella) läsare får ha det bra så länge.

Det är år 2012 och bloggen ligger i vila för tillfället. Jag har några utkast kvar till bloggen som skrivits under 2011. Dessa tänker jag publicera först när de är kompletta. Det kan ta ett tag. Men jag ska ta tag i det under våren. Sedan får vi se om bloggen lever vidare eller om jag ska skapa en ny. Blogg.se är inte det optimala verktyget om man säger så. Dessutom har det hänt en del. Jag är inte sjutton år längre. Så det kanske är dags. Jag kanske fortfarande kommer ha kvar bloggen och skriva i när jag har texter som passar in i dess stil. Kanske inte. Filosofiska resonemang har blivit en bristvara hos mig och det är lite tråkigt att faktiskt inse det.

Ni (eventuella) läsare får ha det bra så länge.

 


Kommentarer
Postat av: pernilla

åh. tack lina! det värmer verkligen =)

och glimåkra rekommenderar jag varmt!

2012-02-08 @ 23:13:06
URL: http://alskadittmonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0