Nya utmaningar

Eftersom jag under en längre tid har haft bloggtorka och blivit tvungen att tvinga mig själv att skriva tänkte jag använda mig av en sorts "bloggutmaning" bestående av flera olika rubriker/teman. De är numrerade och meningen är att man ska skriva om en rubrik varje dag. Jag hade inte tänkt att göra så. En del saker är tämligen löjliga. Däremot hade jag tänkt att använda mig av vissa av dessa. Nämligen de som jag verkligen vill och känner att jag kan skriva om. Jag håller just nu på att kolla igenom dem och se vilka som kan tänkas vara användbara. Dessutom hade jag tänkt att försöka behålla lite av det öppna/filosofiska perspektivet som jag vill ha. För att det inte ska bli alldeles för personligt. Samtidigt så är det ju på mina tankar och erfarenheter jag baserar det jag skriver. Somliga texter går helt enkelt inte att vinkla på ett annat sätt eftersom de så uppenbart är menade att handla om personen som skriver dem. Min önskan är ändå att det skulle vara något som någon annan där ute kanske skulle kunna ta till sig och fundera på.

Håll till godo, för snart kommer min första text, om en resa jag minns...

Kommentarer
Postat av: Freddie

åh, tack så mycket :)



jag tycker också de där listorna är fåniga men ditt upplägg verkar ju smart . Ska se vad resan är för något sen :)

2011-05-15 @ 22:02:49
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: downstairs

jag väntar på fortsättningen

2011-05-16 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0