Jag tror att jag pratar i nattmössan

Så var det dags igen. Nu kommer ännu ett sådant där halv-dant inlägg som egentligen inte fyller något klart syfte. Men om man bara skulle göra saker med syfte dag ut och dag in skulle nog livet bli väldig syfteslöst tillslut när man har uppfyllt massa syften gång på gång och på så sätt slitit ut själva innebörden i det.

Det är ju balans som gäller i alla delar av livet. Antar jag. Det ska inte vara för mycket av det och det ska inte vara för lite av det. Men om det skulle vara det då? Låt det vara så då, allt är som det är. "Därmed bastu!" - citat av Lina. Jag är en ovetande individ på planeten jorden, acceptera fakta. Nu börjar jag kanske snubbla lite på kanterna.
Oh, ja, ingen förstår vad det står här.

I dag blev det ingen "stilistisk säkerhet" och "hög litterär stilnivå", men vad spelar det för roll? Allt som räknas är det som räknas. Motsägelsefullt? Förmodligen...

Vad händer?!

Fri tolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0